hallåååå!"

Hejsan nu va det verkligen länge sen jag skrev:( har haft så himla mycket att göra och tänka på:) Men lever det gör jag:) Hade en trevlig kväll med brudarna igår,bliv lite film och super goda advocadomackor hos malin:) sen vart det nå korta promender och lite affärshandling:) Åt middag hos lindah som bestod av potatis,köttfärslimpa stl xxxxl,gräddsås,lingonsylt super gott va det iaf:) Idag har jag hunnit med att farma (jätte viktigt det där med farmen hahaha) slängt in en tvättmaskin och duschat nu sitter jag och inväntar mina små troll som kommer strax:) har även hunnit fara till helena denna vecka och hälsat på och grattat majsan i efterskott:) va glad barn kan bli då dom får paket:) Har även sovit hos katja denna vecka ja som sagt en heldel har man hunnit med,storstädade igår oxå kom jag på hahaha.. Nä det här få bli för denna gång ska försöka bli duktigare och skriva här:) Ha det bäst


love love love

Kommentarer
Postat av: Acke

Hörreduru.. Köttfärslimpan, mumma, den var väldigt stor men den var väldigt god också.. Snacka om fismat.. Haha, Lindah den jäveln som möka sönder allt i hennes närhet..



MWOHAHAHAHAHAHAHA!!!

2009-09-06 @ 21:29:12
URL: http://alexandrahsjoberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Kul att se att du kommit igen har läst samma sak hur länge som helst. Fina bilder på dig å barnen kram till er alla

2009-09-08 @ 16:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0