god morgon!!!

Idag e jag helt slut på:( kunde inte somna trots att jag äter insomningstabletter men inatt ville dom inte hjälpa:( somna nog inte förns 4 i morse och så skulle jag kliva upp med barna kl 20 i 7 så gissa om man e aptrött nu..
Tänkte passa på att lägga mig nu när barna e på skolan så jag e utvilad då dom små trollen kommer hem efter skolan:) Idag händer det nog inte så mycket för min del förutom att jag bokat tvättstugan så tvätta det ska jag:)
Till middag idag har jag och mina små älsklingar bestämt att vi ska göra potatis,kött och sås:) I morgon ska dom ha skoljoggen på skolan så jag ska strax packa iordning deras väskor med ombyte,handuk och lukta gott:) Men först nu innan jag går och lägger mig igen ska jag spela en LUDO dvs fia med knuff på internet hahaha
för dom som e intresserad på vilken sida jag brukar spela på så är adressen: www.king.com och bästa av allt det e gratis och hur mycket roliga spel som helst:)

MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR MINA BARN SÅ HIMMLA MYCKET NI ÄR MITT ALLT MINA SMÅ TROLL:)


love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0