ojoj

Jaaa ojoj nu va det verkligen jätte länge sen jag skrev här.. Vart mycket nu i mitt liv ett tag både gott och ont:/
Men nu börjar allt kännas så mycket bättre igen:)
Vart lite sjuk förra veckan med lite feber och förkylning som så många andra tyvärr,fast nu e jag helt klar i knoppen:) Börjat äta nyttigare ha man börjat gjort med:) GI METODEN:) Gottili gott gott e det faktiskt.. Och förra veckan va jag och brudarna på G många härliga promenader i den norrlänska hösten så himmla friskt alltså:=) Denna vecka ha man gått oxå fast inte lika mycket tyvärr men till veckan då jäklar börjar allvaret igen:) Eller vad säger ni bruttor?;) Nä nu kolla fb innan lite tv sen nanna kudden vart vacken sen 6 i morse huvva:/ Ha det gott allt folk:)


kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Är så stolt över dina bedrifter fortsätt så gumman!!!! Kul att höra att du även mår bättre gör mig jätte glad :=)

Idag har jag haft på mig dom svarta bootsen jag fick och dom är så dj-a sköööööööööna tack tack för att du tänkte på mamsen.....kramen( en bamse en)

2009-10-10 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0