fixa och donat:)

Ja det är precis vad jag gjort denna vecka:)
Tidigare i veckan gick jag igenom barnas kläder och leksaker,gav bort det dom inte kunde ha och kasta det som va sönder. Idag har jag putsat alla fönster och bytt gardiner och tvättat en hel del må jag säga:) även renbäddat barnas sängar och fixat alla blommor så nu är det fint i både barnas rum och alla fönster:) I morgon blir det renbäddning av min säng,dammtorka,dammsuga och skura sen så är det tipp topp hemma hos mig:) Har även gått igenom alla lådor och skåp så även där är det fint nu:)
I går onsdag va jag och en kompis på stan, först gick vi på indiska resturangen och åt deras super goda buffe:=)sen så shoppa jag lite oxå såklart:) Det jag kom hem med va: 2 legings från gina trico,en tunika från gina trico,öronljus från hälsokost,hårfärg hm,4 st doftoljor från himmlen runt hörnet med lukterna ananas,melon,kanel och magnolia luktar asgott och en parfym på åhlens pink sugar bara älskar den doften:) jo just ja och en vinter mössa till min lilla tjej:) är iaf super nöjd:) Nu spela en ludo innan man ska ner till tvättstugan igen:)

puss och kram.

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktiga du....till veckan ska jag till Gottne och leka jultomte hehehehe med säckarna du gav mig!kram på dig och pussa mina goa barnbarn oxå!!!!

2009-10-18 @ 15:06:40
Postat av: vintageretroprinsessa

Hola bandola värsta shoppingen visst har domfina saker på himmlen runt hörnet ?

Min favvo affär :)



kram

2009-10-24 @ 10:53:52
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0