Sommar och sol:)

hej hej! Idag ha man hunnit med mycket må jag säga:)
Klev upp kl 12 idag,sen hoppa in i duschen och göra mig i ordning då jag hade ett möte idag kl 14,35 på jäntans dagis (utvecklingssamtal) Som gick hur bra som helst många +++++ till min duktiga dotter:)
Sen efter det så va jag ute och gick en sväng:) sen handla kattmat och kattsand,sen hem göra i ordning kattlådan som inte lukta nå vidare,men nu är det fräscht igen..
Sen så gick jag ut och rengjorde min grill för i helgen:) sen dammsuga rent min lya:)
Sen så ringde lindah och acke och fråga om jag skulle med på skokannonen och det gjorde jag:) Sen va vi och käka på thai mummsfillibabba:) Det va jag acke,lindah och hennes man janne som va och käka på buffen:) sen så va vi på coop,willys och kvantum och handla:) Efter det så bestämde vi oss för att ha picknik med caffe,kaka och after eight:) dom tog även med sig sina underbara hundar på våran lilla tur som slutade med att vi va tvungen att gå för det va så förbaskat mycket mygg ute bläää men trevligt va det ändå:)
Sen så körde sandra hem mig vid halv elva i kväll:)
Då jag kom hem så la jag i hårfärg i håret och duscha ut det sen så slängde jag in en tvättmaskin som strax e klar:)
Men först beta:)

kram på er alla:);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0