Regn regn regn

Hållå alla vilket skit väder vi haft nu i några nagar bara öst ner:(
Men men helgen min har varit kanon bra iaf:)
I fredags så va mina barn ute hela dagen och kvällen kom bara in då det va mat:)
Sen på fredag kväll ringde min kära granne emil och ville bju på grillat så det va bara att gå dit:)
Vi åt strips,parisare och sås mycket nöjd emil och trevligt sällskap va kul att träffa marie oxå:) SEn så gick emil in till sig och hede på en film till barna med chips och godis  snällt snällt.. SEn va det bara jag ,emil,marie,patrik och hans tjej kvar ute vid elden och drack en varsin öl sen va det bara att gå hem och natta två super trötta barn men nöjd va dom:)

SEn lördag va barna ute hela dagen fram till kl 3 sen begav vi oss till några bekanta till oss och grilla:) Det vart fläskfile i honungsmarenad och grillad lax med strips och kall sås:)
Vi som va där då va jag,johnny våra barn,helena,lasse och deras maja,patrik och greger mycket trevligt tack för gott sällskap:)'

Och idag söndag har jag bara städat och renbättat sängar och tvättat, barna har vart ute och lekt med grannbarna:)
Kevin åkte till sin pappa idag efter middagen och nattis kollar nu på bollibompa och är nyduschad:) själv ska jag oxå ta en dusch strax men först beta hahaha ha det bäst

en som är super nöjd med helgen

love

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå !!!!



saknat dig på msn :)



du behöver du en stav mixer ?

har en vi ej behöver tnkte du kanske ville ha :)





kramelikram

2009-05-13 @ 16:29:15
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0