Hemma igen

Jahapp då va man hemma i övik igen:(
Men trevligt va det förutom en viss person som jag retade mig på grrrr
shoppade lite kläder till mig,va ute och åt en del, fika ute på kafe mycket fint väder hela veckan det va kanon:)
Hann även på puben gott som attan med en kall öl då det va 20 grader i skuggan:)
Gick inne i stockholms stor stad i sex timmar och det kändes i fötterna men det va det värt mycket fint hitta jag.. Tänkte bju på tite kort på pappa bla


love

min pappa ute på hals balla:)

Jag och katja strax innan vi åker hem från stockholm

 ett ställe i jakobsberg där vi satt å rökte efter att vi varit och ätit mat:)

en gammal zundapp som stod parkerad utanför pappa tyckte den va frän:)

 drack en kall öl på pappa balla då vi nyss kommit hem från jakan så himmla gott och mysigt:)

jag ute och solar eller nåt hihihi:)

ett jätte vackert träd som vi såg allt va så grönt och fint där gillar detta träd:)

pappa och hans ena katt freja:)

 va så varmt så man inte kunde ha skorna på sig:) så himmla varmt

pappa på g på krogen hahaha

jag ute i det vackra vädret i väntan på att åka hem

pappa på ballan igen:)

Iaf fall så va det jätte bra där känndes lite jobbigt att åka hem igen men det kommer flera tåg, ha en bra söndag kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha ha ni verkar ju ha haft det bra.....Fina bilder på naturen och en daddy som fastnade på bild oxå. kramen

2009-05-03 @ 21:29:44
Postat av: mamma

Du förresten vad tyckte han om bilderna på barnbarnen då?????????

2009-05-03 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0