Menspulla mmooohhhaaaa

Inte jag alltså utan min kompis:) Hon ha vare på dåligt humör idag så man bli ju smått irreterad asg:)
Men hon skulle få lite rajtan tajtan i kväll av sin kk kanske hon blir på bättre humör:)
Själv så längtar jag tills hon och jag ska göra stockholm längtar så:)
Bara hon inte ska ha mens hahahaha då lär vi ju smått slå ihjäl varandra hahaha
Men så få det inte bli fy på dig gumms du får bita ihop då:)
Nä nu blir det att kolla lite tradera se om man hitta nå fint till pappsen då vi åker till stockholm nån som har nån bra ide vad man kan ge en gammal gubbe asg..
nä nu ringde menspullan men vi hörs puss och kram


love

Kommentarer
Postat av: menspullan:P

Ja ja ha vart på dåligt humör ja vet!! Men som vissa andra så ha ja ba symptomen,inga lingon alltså:P Ja sthlm i april gums,längtar

2009-03-23 @ 21:41:59
URL: http://catjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0