Måndag

Hej hallå allt bra där ute?
Idag börjar barnas sportlov:) det blir mycke skritskor och så ska vi ta en tur till badhuset barna har tjatat om det så länge nu:) så denna vecka passar ju upperligt till lite plask:)
Idag har jag städat och tvättat så nu känns det bra igen;)
Idag ska jag hämta ut mina kort på onoff som jag lämnade in för en och en halv månad sen dom verkar inte ha bråttom dom där:( men men nu e dom klara bara att hämta ut::)))
Sen blir det middag och      skritskor för barna:) jäntan ska ju samla in en massa piggelinpoäng nu på sportlovsveckan:) gjorde även jag då jag va liten hahahahaha:)
nä nu göra ordning  håret ha precis duschat:)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0