Hej fredag:)

Hej alla:) Idag ha jag och min kära sambo och son vart och hälsat på ett par bekanta i köpmanholmen det va trevligt som bara den:) fick pussas med lilla maja oxå lill trollet hahaha...Idag har det vart blaskigt på vägarna oxå så då får man väl passa på att välkommna våren... VÄLKOMMEN VÅREN VÄLKOMMEN TILL VÅRT VACKRA LANDSKAP:)
I morgon lördag blir det åh städa:( ett ont måste... Men va smart nog att tvätta bort allt redan idag så det blir mindre att göra i morgon:)
Min sambo ska ta med våran underbara son i morgon på en skritskotur om det inte är allt för blaskit:)
Nä nu ska jag och sambo lägga oss tillrätta i soffan med varsin godisskål och kolla på filmerna vi hyrde på vidioteket i kväll:)
trevlig kväll


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0