torsdag 18/6

Lilla bambi på besök hos moster natacha och kusinerna:) brum sa hon:)

bus madicken och bambi på besök:)

en busig madicken moster lilla busfrö:)

madicken sa kan du ta kort på mig då jag hoppar hahha dom e ju för go dom små:)


Jaa idag ha man hunnit med en hel del:) Först promenera in till stan för kevin hade sin sista simskole dag idag:) så duktig så min lilla korv:) Sen så satt jag barn vakt åt syrrans dotter bambi från kl halv ett till halv 3:) så snäll så:) for med barna på daffys där vi åt parisermeny:) bambi fick äta med mig:) gick även en sväng på stan.. barna fick en varsin leksak från deras moster dom vart så glada så:) tack tack:)
sen så promenerade vi hem och gjorde middag:) sen så bjöd jag grannarna på kaffe och kaka:) sen så ringde syster yster och fråga om madicken fick va här då dom skulle storhandla och det  gick ju så klart jätte bra för oss:) sa att bambi kunde stanna här med så dom fick handla ifred:) ja det va väl i stort sett min dag:) barna somna kl halv elva elva men det är ju sommarlov juh:):):)

nä nu spela lite innan läggdags trevlig midsommar alla kram

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Jag snor bilderna av dog i morgon bara så du vet hahahha :)



Bambi älskar bruuum brrrrum :)



Hon åten banan i bilen somna där tog inne henne bytte till pyjamas amam och hon sover fortfarnde som en stock :)



Tusen tack för i dag :)



Puss syster yster



2009-06-19 @ 00:44:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Jaha inget nytt skrivet här inte :)



kram

2009-06-27 @ 17:06:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: frun

Hej frun min dags att uppdatera tror ja =)

2009-06-29 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0