Sån energi:)

Jag har idag:) Klev upp kl 6,00 idag va på jobbet kl halv åtta,sen så va jag och handlade till middagen idag som bestod av lax och potatis:) Sen gjorde jag i ordning min altan tvättade av utemöblerna sen så putsade jag fönstrerna:) Sen så har jag hängt undan alla vintergrejer och tagit fram vårkläderna:) Håller på att tvätta förfullt nu pussstt:)
har även skvabbat av balkongen så nu jäklar är det vååårrrrrrrrrr:)
I morgon om det blir fint väder har jag lovat barna att vi ska äta ute:) Då får man riktiga vårkänslor:)
Nu torka av barnet som duschat den stora klara av det själv:);)
Sen kolla tv innan kvällsfika:)


Hon som har energi så det räcker och blir över:)

love

Kommentarer
Postat av: Lindah

Jäklar vilken energi... Dela med dig vettja! =)

2009-04-21 @ 19:55:49
URL: http://provokation.blogg.se/
Postat av: mamma

Duktiga du..........ha det bra och hoppas att det blir så bra väder att ni kan äta ute nu då, här mulnar det just på efter att det har skinit en fantasktisk sol............kram på er alla

2009-04-22 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0